Yeni bir
elektronik cihaz alırken garanti süresini de mutlaka kontrol
ediyorsunuzdur. Öte yandan en sık yapılan hatalardan biri,
ürünün garanti kartını kaşeletmemektir. Bunu yapmazsanız
ürününgarantisi için hak iddia etmeniz
çok zor hatta imkansız olabilir. Peki garanti
sizi ne kadar koruyabilir, bunu hiç düşündünüz mü?
Garanti üretici hatalarını sigorta kullanıcı hatalarını karşılar
Son 5 yıl içinde
teknolojik cihazlar hayatımızın bir parçası oldu. Üreticiler de bu süreç içinde sadece
yeni teknolojik cihazlar piyasaya sürmekle kalmayıp üretim
teknolojilerini optimize ederek daha az sorun
çıkaran cihazlar tasarlıyor artık. Bu bağlamda üretici
firmaların sunduğu 2 yıl garanti,
çok az kişinin işine yarıyor. Dahası yaşanan sorun üreticiden kaynaklansa bile bunun kanıtlanma prosedürü, hem
zaman hem de emek gerektiriyor. Bu harcanan emeğin boşa
gidip üreticinin sizi garanti kapsamında değerlendirmeme ihtimali de
cabası.
Binlerce liranız avucunuzdan kayabilir
Kullandığımız
teknolojik ürünlerin becerileri inanılmaz derecede arttı. Fakat gerçekçi olalım. Bu
teknoloji mucizesi
cihazlar, tüm sofistike yapılarına rağmen tek bir yere düşürmenin ardından
çöp haline gelebiliyor.
Cicili bicili kutusunda satın aldığımız pahalı bir
telefonun elimizden kolayca kayabileceği ihtimali,
çoğunlukla satın alma sırasında aklımıza gelmiyor. Öte yandan böyle istenmeyen bir durum karşısında "keşke sigorta yaptırsaydım" dememek için,
ürün ve sigorta
işlemini bir bütün olarak düşünmekte
fayda var. Bu bağlamda satın alma sırasında yaptırmadıysanız, izleyen günlerde
sigorta yaptırmak en iyisi. Satın almanın ardından sigortasız geçireceğiniz her gün için
riskfaktörü de katlanacağı için arayı
fazla açmadan en kısa sürede sigorta yaptırmanız yararınıza olacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder