Veri ağları konusunda dünya lideri olan Cisco, şirketlere Twitter ve Facebook gibi sosyal ağlar ya da forumlar ve bloglar üzerinden iletişim yapma ve müşterileri ilişkilerini proaktif bir şekilde yürütme olanaklarını sunan Cisco SocialMiner yazılımını duyurdu. Müşterilerin sosyal ağlardaki hareketlerini ve girdilerini gerçek zamanlı olarak gösteren ve şirketleri kendileri hakkında yazılan yazılardan anlık olarak haberdar eden Cisco SocialMiner ile şirketler, sadece iş zekalarını değil, müşteri hizmetlerini de geliştirebiliyor.
Nielsen’in ölçümlemelerine göre dünyada her saat 1 milyonun üzerinde tweet gönderiliyor ve sadece ABD’deinternet kullanıcılarının yüzde 34’ü ürünler, şirketler ya da markalar hakkındaki görüşlerini Facebook, Twitter ve benzeri sosyal ağlar üzerinden ifade ediyor. Bu sosyal platformlarda web tabanlı sohbetler artarak devam ettikçe, şirketlerin müşterilerinin kendileri hakkında söylediklerinden haberdar olmaları ve gerektiğinde hızla yanıt vermeleri her zamankinden fazla önem taşıyor.
Nielsen’in ölçümlemelerine göre dünyada her saat 1 milyonun üzerinde tweet gönderiliyor ve sadece ABD’de
Cisco SocialMiner yazılımını şirketler,
Cisco Başkan Yardımcısı John Hernandez, “Şirketler artık
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder